17°   dziś 21°   jutro
Czwartek, 04 czerwca Franciszek, Karol, Kwiryna, Helga

Jest wniosek o odwołanie. "Utrata zaufania" po nazwaniu premiera "zdrajcą i służalcem niemieckim"

Opublikowano  Zaktualizowano 
56 39698

Grupa radnych powiatowych złożyła oficjalny wniosek o odwołanie Wojciecha Włodarczyka z funkcji członka Zarządu Powiatu Limanowskiego. To efekt kontrowersyjnego wystąpienia samorządowca podczas rolniczego protestu w Warszawie, kiedy nazwał premiera Donalda Tuska "zdrajcą i służalcem niemieckim". Włodarczyk, mimo krytyki, oświadczył na sesji, że swoich słów nie odwoła. W swoim wystąpieniu mówił o "ataku na papieża", Wołyniu i relacjach z uchodźcami z Ukrainy czy historii Żołnierzy Wyklętych. - Kocham Polskę i proszę to uszanować. Będzie decyzja o odwołaniu? Pogodzę się z tym, ale słów nie odwołam - zaznaczył.

Dzisiaj (21 kwietnia) podczas sesji Rady Powiatu Limanowskiego przedstawiono wniosek grupy radnych o odwołania Wojciecha Włodarczyka z Zarządu Powiatu Limanowskiego. To pokłosie kontrowersyjnego wystąpienia samorządowca i związkowca podczas protestu rolniczego w Warszawie, podczas którego nazywał premiera Donalda Tuska “zdrajcą i służalcem niemieckim”. 

Pismo w tej sprawie trafiło do rąk starosty Mieczysława Urygi, a argumentację inicjatorów przedstawił publicznie radny Leszek Lis. 

W imieniu grupy radnych niniejszym wnoszę o niezwłoczne podjęcie działań zmierzających do odwołania pana Wojciecha Włodarczyka z funkcji członka Zarządu Powiatu Limanowskiego. Podstawą niniejszego wniosku jest całkowita utrata zaufania do wyżej wymienionej osoby, wynikająca nie tylko ze sposobu wykonania obowiązków, ale również z publicznych wystąpień, które w naszej ocenie są nieadekwatne do pełnionej funkcji oraz godzą w autorytet organów samorządów powiatu. W szczególności wskazujemy, że publiczne wypowiedzi pana Wojciecha Włodarczyka mają charakter konfrontacyjny i nie sprzyjają budowaniu współpracy. Sposób komunikowania się w przestrzeni publicznej podważa zaufanie do Zarządu Powiatu. Prezentowane stanowiska są niespójne z zasadami odpowiedzialności, powściągliwości i wymaganiami od osób pełniących funkcje publiczne. Wypowiedzi te negatywnie wpływają na wizerunek samorządu oraz jego relacje z mieszkańcami. Tego rodzaju postawa zarówno w działaniach, jak i w publicznych wystąpieniach prowadzi do utraty wiarygodności oraz utrudnia prawidłowe funkcjonowanie Zarządu Powiatu. W związku z powyższym oczekujemy podjęcia zdecydowanych działań oraz doprowadzenia do odwołania pana Wojciecha Włodarczyka - wskazano w piśmie. 

Już w lutym, podczas poprzedniej sesji Rady Powiatu Limanowskiego część radnych wyraziła oburzenie słowami Wojciecha Włodarczyka, który nie uczestniczył w obradach, choć jest nie tylko radnym, ale i etatowym członkiem zarządu powiatu, zatrudnionym na co dzień w starostwie. Poza krytyką poziomu jego wypowiedzi, radni dali do zrozumienia, że wrócą do sprawy i liczą na wyciągnięcie konsekwencji wobec samorządowca i związkowca.

Zobacz również:

Podczas dzisiejszej sesji Wojciech Włodarczyk zapewnił, że jego nieobecność na ostatniej sesji nie była ucieczką przed odpowiedzialnością, a wynikała z choroby, mimo “propagandy o ucieczce krążącej pocztą pantoflową”. W odpowiedzi na wątpliwości wyrażone przez niektórych radnych, wyjaśniał również zakres swoich obowiązków. Następnie wskazał, że zadaniem radnego jest społeczna praca nie tylko na rzecz lokalnej społeczności, ale również państwa i narodu. W odpowiedzi na zarzuty ze strony części rady pojawiło się mnóstwo wątków - od “ataków na papieża”, przez relacje z uchodźcami z Ukrainy, po słowa minister Nowackiej o budowie niemieckich nazistowskich obozów koncentracyjnych. 

To, że ja jestem członkiem zarządu, to nie znaczy, że nie jestem obywatelem Polski. Bardzo przeżywam to, co się z Polską dzieje, wszystkie zagrożenia. Kiedy widzę czarne chmury i widzę, że może Polska utracić suwerenność; że jest zagrożenie, że możemy się zadłużyć w tak kolosalny sposób, że przez lata będziemy z tego wychodzić, a następne pokolenia będą płacić za to cenę - cierpię z tego powodu. Jadę, protestuję, manifestuję - mówił, przypominając sprawę likwidacji KaOSG przed laty. - Wiem o czym mówię i nazywam rzeczy po imieniu. Okej, państwo możecie nazywać pana premiera bohaterem, nic mi do tego. Ja staram się nikogo nie krytykować, starego staram się każdego szanować. Jeżeli komuś ubliżyłem, przepraszam bardzo, ale nie przypominam sobie, żebym kogoś tak potraktował. 
Należę do emocjonalnych osób, już tu przepraszałem wielokrotnie. Mówię podniesionym głosem, ale to nie znaczy, że krzyczę i proszę to rozumieć, po prostu taki już jestem, taki mam styl bycia, no i trudno. Ale wierzcie mi jedno: to co robię, to tylko o tym, że boję się o tą naszą ojczyznę, boję się o byt. Dlatego kiedy widzę demoralizację młodzieży, kiedy widzę atak na świętego Jana Pawła II, gdzie się mu zarzuca pedofilia bezwzględną, udowodniono to wszystko, całe śledztwo przeprowadzono, to jest chybione i dzisiaj Żurek nie dopuści, żeby dziennikarz TVN-u, który wszystkie oszczerstwa rzucał, kalumnie na dla naszego wielkiego Polaka. Ja się buntuję i się temu sprzeciwiam i wszędzie o tym krzyczę. Ktokolwiek staje na drodze blokowania tego wszystkiego i ma za pazurkami te tematy, będę mówił otwarcie - zapowiedział. 

Wojciech Włodarczyk oświadczył ponadto, iż nie zamierza wycofać się ze słów, wypowiedzianych pod adresem premiera. 

Czasami mam 5 minut na wystąpienie, czasami mam 20 minut na wystąpienie, kiedy uzasadniam. I też nigdy nie jestem zwolennikiem generalizowania i uzasadniałem to wszystko, że nie chcę w narody uderzać. Sam przyjąłem rodzinę ukraińską pod dach. Nie oczekując w zamian złotówki. Później się pojawiły pieniądze, ale najpierw przyjąłem bez złotówki, chyląc czoła. I często spotykam się z Ukraińcami, rozmawiam z nimi o tych trudnych tematach. Ale o prawdę historyczną będę dbał. Ale na pewno mnie bolą takie tematy, jak minister Barbara Nowacka powiedziała: "Polacy wybudowali obozy nazistowskie” i nikt tego nie sprostował. W świecie walczyliśmy tyle lat. Tyle lat żeśmy walczyli - stwierdził. 

Członek zarządu zadeklarował, że “nigdy więcej nie będzie politykował”.

Dzisiaj obiecuję wam to tu na sesji, ale jeżeli mnie sprowokujecie, będę musiał odpowiedzieć na swoją obronę - zastrzegł. 

Przywołał też historię Żołnierzy Wyklętych - doszło do tego, iż Włodarczyk określił się mianem świadka zorganizowanej akcji “bandy”, która miała zniszczyć dobre imię AK-owców.  

Czasami podchodzę emocjonalnie, ale po prostu to jest wszystko z walki. Żeby spełnić się jako spadkobierca tego, o co walczył mój dziadek z jednej, z drugiej strony; o co walczyli pradziadowie, którzy płacili wielką cenę. Jak ja tutaj słyszę, że Żołnierze Wyklęci byli bandytami… Myślicie, jakie to jest przykre? Jak to rani? Kiedy byłem świadkiem i prawdziwi akowcy na tą bandę, która się podszywała pod akowców, żeby zepsuć ich dobre imię. Czaili się przez trzy dni, ale agent ich ostrzegł, że jest akcja, jak tam dojdziecie, to tutaj rodzina osierocona przez wojnę. Dzieci przeżyły. To co znam, a znam sytuację na Wołyniu, też mały gardło otwierałem i słuchałem. To jest doświadczenie, które się ma głęboko w sercu wyryte i tym żyję. Kocham Polskę, szanowni państwo, i proszę to uszanować - apelował. 
Będzie decyzja odwołania? Pogodzę się z tym, ale słów nie odwołam - wskazał.

Apelował do pozostałych radnych o “rachunek sumienia” pod kątem “grzechu zaniechania”. 

Zróbcie sobie rachunek sumienia, bo jeszcze jest coś takiego jak grzech zaniechania: brak reakcji na niszczenie czyjegoś dobrego imienia, za uderzenia w naród polski czy kompromitowanie narodu polskiego. Szkodzenie narodowi powinno być karalne. Dzisiaj trybunał jest zniszczony, nie ma nic, nie ma prawa, jest bezprawie. Boleję z tego powodu, bo ja staram się prawa przestrzegać. I wolno mi jeszcze publicznie wypowiedzieć się jako obywatelowi polskiemu, a to że Zarząd Powiatu, to nikt mi kajdan nie założył, że nie wolno mi powiedzieć o tym, co mnie boli - powiedział na koniec. 

Jak już informowaliśmy, Wojciech Włodarczyk - radny PiS i etatowy członek Zarządu Powiatu Limanowskiego - występujący podczas protestu rolniczego jako przedstawiciel struktur NSZZ Solidarność Rolników Indywidualnych, został nagrany w trakcie wygłaszania przemówienia. Występując na manifestacji, samorządowiec z Limanowszczyzny nie szczędził inwektyw pod adresem szefa rządu. Krótka wypowiedź stanowi krytykę działań premiera Donalda Tuska, którego Włodarczyk nazywa „zdrajcą”, „służalcem niemieckim”, a nawet „Niemcem rządzącym Polską”.

Kochani, ja – „góral spod Tater” – tam wieje inne powietrze. I ciężko mi przechodzi przez gardło, żeby powiedzieć „panie premierze”. Bo na te słowa trzeba sobie zasłużyć. A nasz premier to zdrajca, to służalec niemiecki, pochodzenia niemieckiego, to jest Niemiec rządzący Polską – mówi na nagraniu dostępnym na Facebooku.

Wojciech Włodarczyk, oprócz pełnienia funkcji w Zarządzie Powiatu Limanowskiego, jest znanym w regionie działaczem Prawa i Sprawiedliwości. Jest członkiem Rady Krajowej NSZZ RI „Solidarność”. W przeszłości kierował biurem poselskim  byłego parlamentarzysty PiS z Limanowszczyzny, Wiesława Janczyka.

Czy uważasz, że Wojciech Włodarczyk powinien sam ustąpić z funkcji członka zarządu powiatu limanowskiego?

TAK NIE
Dziękujemy za oddanie głosu !
TAK: 670 NIE: 398

Komentarze (56)

dzinio
2026-04-21 12:02:52
11 22
Wywalić go na zbity pysk góral jak z koziej itd
Odpowiedz
Poludnie
2026-04-21 12:13:47
21 16
Będzie kara za prawdę !!!!!! To może my złożymy wniosek, aby odwołać rudego Judasza, za nazywanie ludzi " Zakutymi łbami" !!!!!!!!
ciekawy
2026-04-21 19:06:19
1 1
zdradzieckei mordy to chodziło o posłow więc co prawda to nie grzech
Odpowiedz
mikos
2026-04-21 12:13:54
11 20
Zwykły Pajac PiSowki krzykacz który nawet Nie słyszy się co gada niech zajmie się swoją agroturystyką a Nie polityką.
Odpowiedz
rumacajs
2026-04-21 12:17:57
4 12
A już się uciszyło...
Natomiast wśród partyzantów i tzw. żołnierzy wyklętych mnóstwo było zwykłych rabusiów i gwałcicieli. Po wojnie uciekli na tzw. Ziemie Odzyskane. Tam albo gwałcili i rabowali dalej, w tym pozostawione bez opieki Niemki, które potem masowo popełniały samobójstwa. Albo też wstępowali do milicji obywatelskiej bo takich do utrzymania porządku też było trzeba. Powrotu do swoich terenów nie mieli bo ludzie pokrzywdzeni im to pamiętali. Gwałt na małoletnich dziewczynkach czy narażenie na śmierć głodową jest trudno wybaczalne.
kajzer
2026-04-21 18:09:04
2 2
Komentarz czerwonego trolla rodem z PRL. Nie z nami te numery UBecjo
rumacajs
2026-04-22 00:08:18
0 0
Trudno, proszę żyć dalej w kłamstwie.
amozebytak
2026-04-23 05:57:03
0 0
On napewno uwaza tak jak wiekszosc szwabow ze to Polacy rozpoczeli wojne, to byly Polskie obozy itd. Typowy wyborca KO
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
elf
2026-04-21 12:19:59
8 11
"...brak reakcji na niszczenie czyjegoś dobrego imienia (...) kompromitowanie narodu polskiego..." - jaką wybiórczość w interpretacji mają pisiory... Pan radny za to może to czynić, bo takie ma przekonanie. pRezydent, może kompromitować Polskę, ale tego wyznawcy nie widzą, a nawet pochwalają....Won z takim radnym! Taczki dla niego!
ciekawy
2026-04-21 19:08:13
0 1
a stare przysłowie mówi powiedz panu prawde w oczy to na ciebie z kijem skoczy.
Odpowiedz
gringos
2026-04-21 12:22:44
2 13
Temu Panu kulturalnie podziękować niestety nie nadaje się do tej funkcji :)
Zawsze może realizować , rozwijać regionalna gospodarkę :)
gringos
2026-04-22 13:20:05
0 0
Oj tam :) w końcu byle kogo na otwarcie i zakupy Kauflanda nie zapraszają :0
Odpowiedz
heraklit
2026-04-21 12:26:23
16 11
Odwołać to się powinno premiera, za nieudolne rządy, zadłużanie kraju, destabilizację wymiaru sprawiedliwości itp. Natomiast Rada Powiatu powinna dbać o powiat jako całość małej ojczyzny.
Panie Leszku bardzo się dziwię, ze złożył pan taki wniosek. Wojciech Włodarczyk jest nie tylko członkiem zarządu powiatu jest też obywatelem Polski, ma prawo do krytyki tak kontrowersyjnej osoby jaką jest Donald Tusk. Panie Leszku wielki błąd w powiecie limanowskim taka inicjatywa zostanie na długo zapamiętana.
Odpowiedz
psikuta
2026-04-21 12:38:24
4 13
ubrać gościa w góralskie ubranie i wystawić na Krupówki z napisem "Jam Góral z Limanowej". Miejscowi mu zaraz wytłumaczą jak przebiega granica..
Odpowiedz
now
2026-04-21 12:51:10
0 9
To chyba nie tylko jego wina. Jeden z miejscowych politykow PIS zrobil z niego, glownie chyba jednak na wlasny uzytek, swojego asystenta, a p. Wlodarczyk to chapnal i uwierzyl w siebie. Reszte dala mu "wiara" w PIS!
Odpowiedz
malarz
2026-04-21 13:24:17
3 9
pieniądze bierze i na kasjerkę pluje , szumowina nad szumowinami
Odpowiedz
malarz
2026-04-21 13:26:34
2 10
kto mu garnitur i okulary sprzedał ?
psikuta
2026-04-22 06:31:02
0 1
zakładam że kupił w kauflandzie
Odpowiedz
bulcyk
2026-04-21 13:29:14
0 4
Nie wiem, czy nie bardziej dramatyczne od wystąpienia Włodarczyka było oświadczenie Puchały o jego problemach z pamięcią ? I tak na marginesie - od farbowanego Górala nie wymagajmy przeprosin, tak też od naturalnego Dyzmy nie oczekujmy prawdy.
Odpowiedz
Zgred07
2026-04-21 13:31:21
2 6
Ja tam tego Pana nie bronię.. ale dlaczego nie widzicie co sobą reprezentują np. Jachira czy Zembaczyński ..tam to dopiero jest kultura ! .. Wasze wypowiedzi to jak Babci Kasi .. teraz już władza zapomniała o niej. Jak oceniać t obie strony.
ciekawy
2026-04-21 19:09:45
0 1
a przecież to Donald Tusk powiedział że polskość to nienormalność.
Odpowiedz
liberum
2026-04-21 13:34:00
0 9
Panie radny
Wiara jest rzeczą świętą i osobistą, a używanie jej do celów politycznych jest nadużyciem. Niech pan sobie Janem Pawłem II buzi nie wyciera. To jest paskudne.
aramis
2026-04-21 18:26:53
0 1
Z tą "buzią" to przesada
Odpowiedz
czarna_pantera
2026-04-21 13:41:43
0 5
Jak tak można, Starosta wzywa Pana Boga nadaremno a członek zarządu broni się imieniem Jana Pawła II.
Jak by ży to by was pogonił za bluźnierstwa.
Odpowiedz
beti
2026-04-21 13:51:17
10 8
Włodarczyk powiedział prawdę i nic dodać nic ująć brawo panie Wojciechu
ciekawy
2026-04-21 19:10:54
0 1
czy ktoś z komentujących uważa się za Polaka??????
Odpowiedz
lidiafol
2026-04-21 15:18:36
1 10
Mógł to wykrzyczeć na otwarcia niemieckiego Kauflandu.
Odpowiedz
royal30
2026-04-21 15:25:04
3 4
Ale wazelina fuj żenada, rudy i tak nie przyjedzie i po pupci nie poklepie hehe
Manitou
2026-04-21 16:59:05
0 0
Ale oni tylko to umieją, przecież tam mózgu nie ma za grosz !
Odpowiedz
Andrzej
2026-04-21 16:45:54
2 6
Czego można się spodziewać po takim chamie . Na pewno nie kultury a tylko wyzwisk i obrażania wszystkich wokół zgodnie z pisowskim pojęciem Polaka katolika
Odpowiedz
Manitou
2026-04-21 16:51:29
2 3
Wybaczcie PiSru jego debilizm i głupotę, cóż pedofilsko-zoofilskie jest jego środowisko a to nie sprzyja choćby odrobinie inteligencji!
Odpowiedz
szaradaa
2026-04-21 17:26:40
0 0
Ten Pan niech się tak wiarą i patriotyzmem nie zasłania , tylko przekrętów w Starostwie z poprzedniego Starosty niech nie ukrywa.
Jeżeli taki prawy i sprawiedliwy to w każdym miejscu.
Owszem jeden z powiatowych "VIPów " zrobił z Niego takiego Morta czy tam Maurycego no i tak zostało.
Przychodzi jednak taki moment że, " Komu w drogę temu czas" ze Zarządu oczywiście.
ciekawy
2026-04-21 19:12:25
0 1
cały zarząd do lasu raus?
Odpowiedz
kajzer
2026-04-21 18:28:47
0 3
Ale sie nagle znalazło pełno obrońców niewinnego premiera, szkoda że nie potrafią jednakowo krytykować nagannych zachowań, które popełniają także jego ludzie czy zwolennicy. Mało tego krytykując radnego tak jak on używając podobnego języka zniżają sie do tego samego poziomu debaty to znaczy że nie chodzi o używanie obraźliwych słów (co sam potępiam) tylko do kogo są kierowane. Gdyby podobnych słów użyłby np. radny Lis wobec Kaczyńskiego od tych samych osób zapewne płynęłyby pochwały. Ot jaką mam teraz kulturę w polityce i to niestety politycy tak wychowali społeczeństwo.
ciekawy
2026-04-21 19:14:05
0 1
90% społeczeństwa to konsumpcyjny i bez mózgowy motłoch.
Odpowiedz
piotr176
2026-04-21 19:01:20
5 4
Brawo Pan Włodarczyk!! Mówi jak jest i za to chcą go ukarać. Jak za PRL!
Odpowiedz
ciekawy
2026-04-21 19:04:34
3 4
czyżby długie ręce Donalda Tuska zadziałały w Limanowej?
Odpowiedz
niski
2026-04-21 19:17:26
0 4
cały zarząd należy odwołać przede wszystkim za nicnierobienie
Odpowiedz
pikaap77
2026-04-21 19:46:08
2 2
Może Wojciech jest szorstki w swych wypowiedziach i czasami zastanowić się aż coś chlapnie ale przypadku tej osoby trudno
zapanować nad emocjami. Tym obrońcom gościa z Gdańska propnuje prześledzić jego poczynania od początku powstania Kongresu Liberalno Demokratycznego aż do dnia dzisiejszego to włos się na głowie jeży
szaradaa
2026-04-21 20:54:51
0 4
Pikaap77 byłoby miło gdybyś Ty prześledził poczynania Pana Włodarczyka w czasach kiedy powstawały gimnazja.
Przecież ten człowiek to siał taki zamęt i takie nieprawdziwe wiadomości rozpowszechniał że do dziś na samą myśl o tym człowieka by trafiło co złego - On największą satysfakcję to ma jak ludzi skłóci.
Wiem bo dotyczyło to naszej szkoły i akurat byłam bardzo dobrze obeznana ze sprawą,
Pożal się Boże- wiarygodność traci się raz.
Odpowiedz
bono
2026-04-21 20:43:05
0 8
Wreszcie konkretny wniosek. Zlikwidować stanowisko urzędującego członka zarządu bo w jakim celu ono jest ?
Odpowiedz
Szeryf
2026-04-21 21:11:14
0 2
Nie jestem za pisiorami ani za pełowcami bo są siebie warci . Wszyscy kradli i kradną . Ale teraz trzeba patrzeć kto popiera Putina i rudego głupka Trampa. Pomyślcie której parszywej parti jest bliżej do zbrodniarzy a potem sobie ubliżajcie. Pozdrawiam .
Odpowiedz
fakt24
2026-04-21 21:29:05
4 2
PiS i PO to jedna banda nieudaczników którzy co jakiś czas udają że rządzą tym krajem.A tak naprawdę to od czasu okrągłego stołu rozkradają to co jeszcze zostało.Jedni fanatycy UE drudzy już dawno sprzedali się pejsatym,czego wy nie rozumiecie. Czas rozliczyć raz na zawsze ich i wybrać naprawdę patriotów. A co do Włodarczyka j,ten gość jest mi obojętny ale powiedział prawdę o tym rudym oszuście.
Odpowiedz
ekologia
2026-04-22 07:04:12
0 0
Stare dobre powiedzenie „przebywanie wśród świętych nie uczyni cię świętym”
Odpowiedz
poce
2026-04-22 08:10:43
3 0
Tylko Grzegorz Braun I Konfederacja Korony!!!
vvv
2026-04-22 09:19:44
0 1
Jaszczur od brauna szczególnie wypowiada się z "wielkim szacunkiem" o Janie Pawle II. Dramat a nie korona
Odpowiedz
jaz
2026-04-22 09:31:16
0 2
To jest samorząd, a nie PISy, Lewice, KO Brsuny czy inne Konfederacje.
Odpowiedz
Zgred07
2026-04-22 11:54:43
2 0
Jeśli jesteś takim wybitnym znawcą, to kto jest ten dobry, tylko fakty proszę. Dokładnie co rudy zrobił dobrego.. fakty proszę.
Zgred07
2026-04-22 14:52:20
0 2
Miałeś podać przykłady, gdzie są wyroki .. kto siedzi ? .. bezstronnie pytam kto i na ile, a najlepiej za co. Gdzie jest teraz kasa na np. NFZ się pytam.. jak tamci kradli to dlaczego wtedy było. Ponawiam pytanie gdzie są wyroki .. kto siedzi ?
Odpowiedz
Zgred07
2026-04-22 12:02:21
0 0
A Pan Włodarczyk był tam chyba jako prywatna osoba, nie wypowiadał się w imieniu powiatu. Wiem że nadeszły czasy gdzie władza chce wiedzieć co masz i robisz zawsze i wszędzie. Większość ujadających tutaj to ci co wyznają zasadę "Jak Kalemu ukraść to źle ale jak Kali ukradnie to dobrze". Nadmienię że p.Włodarczyka nawet nie lubię - a tym bardziej nie interesuje mnie co robi w swoim wolnym czasie.
vvv
2026-04-22 15:50:16
0 0
Nie masz racji, poczytaj sobie o tym w kodeksie etyki urzędnika
gulazulu
2026-04-22 17:44:28
0 1
Może i racja, ale ja za "zakuty łeb" się nie uważam chyba że dla Ciebie jest różnica jaki urzędnik to mówi i czy kieruje to do jednej osoby czy części obywateli pomijając inne wypowiedzi. W wypowiedzi p.Włodarczyka padło stwierdzenie a nie wyzwisko, chyba że jak urzędnik wyżej to mu wolno więcej.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Jest wniosek o odwołanie. "Utrata zaufania" po nazwaniu premiera "zdrajcą i służalcem niemieckim""
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in