21°   dziś 19°   jutro
Czwartek, 04 czerwca Franciszek, Karol, Kwiryna, Helga

Otwarcie pierwszego marketu Kaufland

Opublikowano  Zaktualizowano 
88 74164

Limanowa. Jutro otwarty zostanie pierwszy w Limanowej supermarket sieci Kaufland. ​

Dla klientów market zostanie otwarty jutro (2 października), dzisiaj natomiast odbyło się uroczyste zainaugurowanie jego działalności, na które zaproszono m.in. przedstawicieli lokalnych władz, w tym posłankę Urszulę Nowogorską, przewodniczącego Rady Powiatu Józefa Pietrzaka i członka Zarządu Powiatu Wojciecha Włodarczyka, burmistrz Limanowej Jolantę Juszkiewicz wraz z zastępcą Katarzyną Aue-Kęsek i szefową miejskiego wydziału promocji Justyną Tokarczyk. 

W czasie spotkania miała miejsce prezentacja sklepu i jego asortymentu. Przedstawiciele sieci Kaufland podkreślali, że zamierzają rozwijać się wraz z regionem. Jak wskazywali, ich sklep w Limanowej to także miejsce pracy dla kilkudziesięciu osób.  

Market w Limanowej przy ul. Zygmunta Augusta 14A jest 255 sklepem sieci w Polsce. Na powierzchni 3,6 tys. metrów kwadratowych oferowanych jest około 16 tys. artykułów, w tym marek własnych. Sklep wyposażono w system umożliwiający samodzielne skanowanie kodów produktów w czasie zakupów przy pomocy specjalnych urządzeń, co pozwala na szybsze dokonanie płatności przy kasie.

Poza tradycyjną halą sprzedaży w budynku znajduje się również mały pasaż handlowy z najemcami, w tym stoisko firmy Laskopol oraz punkt gastronomiczny tarnowskiej piekarni “Strusinianka”.   

Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00.

Kaufland to sieć hipermarketów, należących do niemieckiej Grupy Schwarz, do której należy także sieć dyskontów Lidl. Sieć obecna jest w Polsce od 2001 roku. 


Komentarze (88)

K1i2n3i4a
2025-10-01 18:47:27
4 4
Piękny sklep robi duże wrażenie
misiek2121
2025-10-01 18:55:46
1 4
Wrażenie zrobią jutrzejsze korki
mikolaj
2025-10-02 08:27:32
0 0
Jedź do sowlin i spoko będziesz mieć
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
Tomm2221
2025-10-01 19:03:47
2 22
a co to za uroczystość prywatnego konsorcjum na które zaprasza się władze sejmowe i władze miasta?
z obiektywnego punktu widzenia wygląda to mocno nieetyczne, kolejny market w Limanowej, rośniemy w siłę!
ciekawy
2025-10-02 13:36:35
0 1
Deutschland uber alles?
pikador
2025-10-02 21:55:35
0 0
Oczekujesz etyki od polityków ?
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
GPP
2025-10-01 19:04:59
3 7
władze miasta inaugurowały paraliż po otwarciu ?
Odpowiedz
konto usunięte
2025-10-01 19:07:05
3 4
To my już mamy Polandię a nie Polskę
mikolaj
2025-10-02 08:26:18
0 0
Ty zostałeś na poziomie kiosku GS nawet nie sklepu
Odpowiedz
wilcacora5
2025-10-01 19:15:19
5 19
Rozumiem jakby to było otwarcie polskiego marketu ,wtedy tak, ale kolejny Niemiecki market w Polsce i napychanie kieszeni Gebelsom!! I na takie coś przychodzi władza i Polska i otwiera, wstyd, gdzie my żyjemy ?? W czwartej Rzeszy już się wydaje, Unia zniszczyła już cały przemysł Polski i rolnictwo, zostaniemy niedługo jak indianie w rezerwacie!!!
https://www.facebook.com/share/v/1A9bES9Jzb/
boloyoung
2025-10-02 08:46:14
0 5
To nie Unia, to konsument decyduje. Polskie sklepy upadają bo nie robicie w nich zakupów tylko właśnie w obcych marketach
wilcacora5
2025-10-02 12:29:56
0 0
Boloyoung Polskie firmy płacą krocie podatków a zagraniczne korporacje nie płacą więc mofay sobie pozwolić na niższe ceny, teraz już rozumiesz ?? Wiesz ile milionów podatku płaci np Polski InPost a ile płaci niemiecki DHL??
W 2024 roku InPost zapłacił rekordowy podatek dochodowy od osób prawnych (CIT) w wysokości 375 mln zł, co stanowiło około 3,8% jego przychodów, które wyniosły 9,85 mld zł Dla porównania, zagraniczne firmy kurierskie działające w Polsce w sumie odprowadziły jedynie 89,8 mln zł podatku CIT Widzisz Różnicę!!!!
boloyoung
2025-10-02 14:43:36
0 1
Ja to rozumiem, ale nie o tym jest mowa, ale o tym że społeczeństwo za kilka złotych oszczędności wybiera zakupy w molochach, co często oznacza być albo nie być dla tych małych sklepików. Wiadomo również, że duży kupuje więcej i ma inną cenę, ale gdyby olać markety i jednak wspierać tych małych i przede wszystkim naszych to dużych by nie było. Inna sprawa, że za tą niższą ceną w markecie często również idzie słabsza jakość, jednak u nas liczy się pełny brzuszek, a czym zapchany to już sprawa drugorzędna
wilcacora5
2025-10-02 16:42:30
0 1
A jaka jest przyczyna że robią zakupy w molochach??
Bo jest taniej
A dlaczego jest taniej??
Bo rządy tak konstruują umowy z zagranicznymi korporacjami że płacą znikome podatki . więc mogą mieć taniej produkty
I wracamy do punktu wyjścia!!
pikador
2025-10-02 22:31:49
0 1
Takie ciekawe informacje można znaleźć w sieci:
W sprawozdaniu finansowym Kaufland Polska Markety sp. z o.o. sp.j. za okres 01.03.2023 – 29.02.2024 wykazano:
- Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów: 13 977 736 000 zł
- Łączne przychody operacyjne (z pozostałymi przychodami): 13 983 509 000 zł.
Firma Kaufland Polska Markety sp. z o.o. sp.j. za okres 01.03.2023 – 29.02.2024 wykazała 0 zł podatku dochodowego (CIT).

Firma Kaufland Polska Markety sp. z o.o. sp.j. za okres 01.03.2023 – 29.02.2024 wykazała 0 zł podatku dochodowego (CIT).
Kaufland Ost-Europa — według danych Ministerstwa Finansów, cytowanych w mediach branżowych w październiku 2024 r., wykazano ok. 70 mln zł podatku dochodowego (CIT).
To jakieś 0.005 przychodu. To się nazywa optymalizacja podatkowa
wilcacora5
2025-10-03 10:16:58
0 1
Nowy „system kaucyjny” to nie ekologia, tylko kolejny podatek ukryty pod zielonym hasłem. Zapłacą konsumenci, a mali sklepikarze nie udźwigną dodatkowych kosztów i będą wypychani z rynku. To nie troska o środowisko, lecz mechanizm drenowania kieszeni Polaków.

Na tym rozwiązaniu skorzystają przede wszystkim wielkie zagraniczne monopole, które przejmą rynek i jeszcze bardziej uzależnią nas od Brukseli. Fiskalizm, biurokracja i klimatyczna propaganda znów uderzą w zwykłych obywateli, którzy mają coraz mniej do powiedzenia we własnym kraju.
Pokaż wiecej (5)
Odpowiedz
lidiafol
2025-10-01 19:15:22
3 20
Baby z urzędu w swoim żywiole – wstęga przecięta, flesze błysnęły,
Bo przecież nie ma to jak świętować rozwój lokalnej gospodarki, kiedy nowy supermarket zasila budżet centrali w Monachium

Ale cóż – symboliczna torba gadżetów i zdjęcie przy regale z pieczywem to też inwestycja. Tyle że w PR, nie w mieszkańców.
vala
2025-10-02 22:30:02
0 0
Ale " sukienkowy" był???
Odpowiedz
bizon
2025-10-01 19:28:56
6 15
Brawo lokalne władze które popierają niemiecki handel a niszczą polski. Do zobaczenia w Niemczech . Patrioci he
...he...
ciekawy
2025-10-02 13:37:55
0 1
a może Volksdeutche?
Odpowiedz
jajmazdrowe
2025-10-01 19:45:55
2 6
Gdzie kropidło? Gdzie gość w czarnej sukience? Gebelsostwo nie prosiło?
Niepoświęcony to nie idę
Odpowiedz
byle_nie
2025-10-01 19:58:26
3 11
Ktoś tu chyba jest w pracy. Wiele spraw jest na terenie miasta, które są nierozwiązane. A tu proszę, czas na zwiedzanie, i uśmiech jest nam, mieszkańcom, wcale do śmiechu nie jest.
Odpowiedz
byle_nie
2025-10-01 20:00:30
3 5
Jeszcze jedno, jutro wdziewać kamizelki i kierować ruchem, skoro macie tyle wolnego czasu.
konto usunięte
2025-10-02 19:47:16
0 0
To idealne zajęcie dla bezrobotnego/ emeryta, chcesz 1/4 etatu ?
Odpowiedz
Panacea
2025-10-01 20:07:40
1 15
Czy ktoś prowadzi statystyki - ile do tej pory małych i średnich rodzimych sklepów i sklepików - padło w Limanowej w ciągu ustatnich 25 lat z powodu powstających marketów z obcym kapitałem, ile - setki, a może - tysięcy naszych "lokalsów" zwinęło swój biznes, ilu POSZŁO Z TORBAMI, ilu z nich przez to musiało wyjechać za granicę za chlebem... a ilu z nich ledwo teraz jeszcze wiąże koniec z końcem i myśli wkrótce o zamknięciu po... 10, 20, 30 latach! Datego, chwalenie się, że Niemiec znowu zatrudni tu kilkadziesiąt naszych - jakoś wcale mnie nie cieszy!!! Pamiętamy, że kiedyś 14 radnych miasta (na 15 z nich) zagłosowało "ZA" zmianą przeznaczenia tej działki w zagospodarowaniu przestrzennym - my liczyliśmy wtedy, że Miasto kupi tą działkę ze stadionem i odnowi ten stary Ośrodek sportowo-wypoczynkowy... ich plany były inne. Macie teraz odpowiedź, czemu władze Samorządu zaproszono dziś na uroczyte otwarcie w zamkniętym gronie.
lidiafol
2025-10-01 20:16:12
1 1
Tak jest niech odpowiedzą dlaczego w czasie zmiany przeznaczenia nie zażądano od właściciela udziału w koszcie budowy ronda przy small parku ? Pytań jest wiele, a na razie strzał władz prosto w kroczę
boloyoung
2025-10-02 08:53:03
0 2
Zrób statystyki czemu tak się dzieje. Dlaczego te małe sklepy padły? Zastanówmy się. Bo kur... wszyscy robią zakupy w marketach? Ludzi na litość boską jak nie kupujecie w małym sklepie tylko w marketach to co się dziwicie że te sklepu upadają? To nie jest wina Niemca, Unii, radnych czy nawet ducha świętego. To jest wina konsumenta. Świadomego podbno
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
Gwiazdeczka7474
2025-10-01 20:21:23
1 5
Piękny sklep kolejny a co z rondem? Bo coś przestaliscie o tym gadać...
Od jutra do niedzieli panowie w niebieskich czapeczkach do roboty i ruchem kierować!
Odpowiedz
Hiena
2025-10-01 20:28:46
5 4
Przepraszam, pozwolę sobie zapytać szanownych komentujących lokalnych patriotów, jeździcie Polonezami czy może na podwórku czy pod blokiem stoi VW albo inny szrot z zachodu? Ubrania kupujecie w Wólczance a może nosicie zgrzebne gacie? Wczasy w Juracie? Nie? To dziękuję ale każdy ma prawo wyboru gdzie kupuje i co je. Nikt Wam zupy ze szczawiu nie broni gotować.
Hiena
2025-10-01 20:33:23
4 1
I jeszcze jedno, ile lokalne sklepy podatku odprowadziły z prowadzonej działlności? Jest ktoś odważny się pochwalić?
bizon
2025-10-01 21:33:09
0 3
Jak ty mało wiesz Hiena. Kaufland w Polsce wykazuje straty. Poczytaj trochę to pogadamy.Nie wypisuj głupot bo ktoś jeszcze uwierzy.
Hiena
2025-10-01 21:46:20
3 0
Straty przez inwestycja od 2-3 lat, wcześniej rok rocznie 70 mln CIT
Hiena
2025-10-01 21:50:08
1 0
Ten sam właściciel, Lidl zapłacił 545 mln zł podatku handlowego i 489 mln zł CITu. Więc należy zwrócić uwagę na to co zostaje w Polsce a nie skąd kapitał założycielski pochodzi. Zatrudniają polaków, oferują polskie produkty.
Hiena
2025-10-01 21:57:48
1 0
Dachówki masz polskie? Alkohol jeśli kupujesz to wyłącznie polski? Każdy ma wybór i każdy indywidualnie wybiera gdzie kupuje.
nieufny
2025-10-01 23:44:39
0 1
Czyli według Ciebie Hiena, Lidl, Kaufland i inni budują supermarkety w Polsce, aby tu płacić podatki i zatrudniać polskich pracowników? A co właściciele tych sklepów z tego mają? Bo chyba nie "Bóg zapłać"?. Mają potężny rynek zbytu, przede wszystkim dla swoich towarów i tanią siłę roboczą, w związku z tym ogromne dochody, które wyprowadzają z Polski. Polski handel nie miał z nimi szans, bo nigdy na polskim rynku zazwyczaj zakredytowany Polak, nie dostał żadnych ulg od gminy, miasta czy powiatu, żadnych dwóch pierwszych lat zwolnień od podatków itp. w przeciwieństwie do bogatej, zaforanconej niemieckiej czy francuskiej firmy, wcześniej zadbanej przez własny rząd. To jest wg Ciebie równorzędna konkurencja i to na rodzimym rynku?
nieufny
2025-10-02 00:08:18
0 4
I masz rację Hiena, kupujemy niemieckie , francuskie czy inne samochody, nie polską dachówkę, nie polskie ciuchy, niepolskie czołgi i samoloty i jeszcze wiele innych rzeczy, bo jakoś dziwnym trafem, poczynając od 1989 r. zniszczono niemal do nogi polski przemysł lekki i ciężki, nie pozwolono stanąć na nogi polskim supermarketom , nie inwestowano w badania nad nowymi technologiami, nie starano się stworzyć m.in. polskiej marki samochodu, nie dbano o rozwój polskiej myśli technicznej w żadnej prawie dziedzinie, wypędzono na saksy 2 mln młodych ludzi, w tym wykształconych i bardzo zdolnych, a dzisiaj ściąga się imigrantów, uj wie skąd, bo brak ludzi do pracy i tak można by wymieniać? Jesteś dumny z tego, że wszystko mamy skądsiś a TY możesz zrobić zakupy w NIEMIECKIM sklepie, co widać bardzo Cię nobilituje?
Hiena
2025-10-02 00:17:37
1 0
@nieufny, serio taki ograniczony jesteś?!Lidl i Kaufland to jeden właściciel, który płaci podtki w Polsce a opodatkowany zysk zgodnie z Polskim prawem trensferuje do siebie. Co Cię w tym boli? Polskie produkty za pośrednictwem tych samych firm są exportowane do ich sklepów na całym świecie. Polska ma zbyt a polscy producenci zyski. Twój wzrok nie sięga dalej niż Twoje ograniczenia kolego. Mentalnie jesteś jak inni tu w GSie.
Hiena
2025-10-02 00:39:38
1 0
nieufny, przed 89'co było Polskie? Pewex? Czy Huta im.Lenina? Muszę Cię zmartwić, ziemniaki przed 89' królowa Bona sprowadziła więc też polskie nie były. Choinka w święta też niemiecka jak Lidl. W tym kraju nawet religia pochodzi z importu...
nieufny
2025-10-02 01:23:59
0 1
Za to Twój wzrok sięga bardzo daleko, równie daleko, jak Twoje ograniczenia, niestety. No i moje pytanie: Jakie polskie supermarkety są tak liczne w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Danii, itp., jak niemieckie, francuskie, brytyjskie, w Polsce? A jeśli nie ma nawet pojedynczych, to dlaczego? Bo Polacy są biedni, czy nie zostali wpuszczeni na tamtejsze rynki?
nieufny
2025-10-02 01:42:39
0 1
Obcy biznes jakikolwiek by nie był, nie troszczy się o rozwój i dobrobyt skolonizowanego gospodarczo kraju, ale o swoje zyski. Każdy kraj, który chce się rozwijać i dba o dobrostan swoich obywateli, promuje przede wszystkim rodzimy przemysł, rodzimy handel, itd., bo wtedy w kraju zostają nie tylko podatki ale i zyski. Twoje ironizowanie w kwestii ziemniaków i choinki niczego merytorycznego do dyskusji nie wnosi.
wilcacora5
2025-10-02 08:32:38
0 1
Hiena obce korporacje nie płacą podatków w Polsce , masz przykład InPost ile płaci a ile DHL np!
Hiena
2025-10-02 09:38:38
0 0
Płacą, płacą. Dane ogólnie dostępne. Różnica pomiędzy Inpost a DHL wynika wyłącznie z rónic w modelu biznesowym tj.np.samozatrudnienia pracowników w DHL i innych kosztów zewnętrznych. Twierdzenie, że zagraniczne firmy nie płacą w Polsce podatku nie jest prawdą. Faktem jest natomiast, że nowe zagraniczne twory dzięki uprzejmości PiS są zwolnienie z podatku przez pewien okres. Jest to uzależnione od formy opodatkowania
wilcacora5
2025-10-02 18:49:38
0 0
Nie Hiena Po prostu nie płacą tyle podatku w Polsce a prawo powinno zapewnić równe szanse
Polskie MŚP – realnie płacą blisko ustawowych stawek (9% albo 19%), bo mają ograniczone możliwości przerzucania dochodów.

Duże koncerny zagraniczne – według raportów NIK, MF czy KE, ich efektywna stopa opodatkowania w Polsce często wynosi 2–4%, czyli kilka razy mniej niż dla krajowych firm.

Międzynarodowe koncerny – działają w wielu krajach, więc mogą:

przesuwać dochody do krajów z niskim CIT (np. Irlandia, Luksemburg),

księgować koszty (np. opłaty licencyjne) w Polsce, przez co dochód w Polsce wychodzi bliski zeru,
Hiena
2025-10-02 20:44:25
0 0
Zgadzam się z Tobą, płacą mniej. Ale weź proszę pod uwag, że to miej to i tak miliony a nie ich winą jest, że tak a nie inaczej jest prawo skonstruowane. Należy też zauważyć, że w Polsce działalności jednoosobowe np.zawody usługowe na ryczałcie podatku placą parę złotych bo dochody zatajają przez brak ich ewidencji.
pikador
2025-10-02 21:32:24
0 0
Nie jeździmy polskimi samochodami między innymi dlatego że jeden cymbał (proszę sprawdź sobie kto i z jakiego ugrupowania politycznego) doprowadził do sprzedaży fabryki FSO za „psie pieniądze”. W myśl zasady „nie opłaca się bo polskie” :(
Pokaż wiecej (15)
Odpowiedz
mnimitz
2025-10-01 20:41:47
1 4
robię zakupy w Społem...
dobry polski Społem...
lubię ten sklep
lubię chleb z piekarni Społem
i stare dobre bułki
powtórzę się ale uwielbiam chleb z Laskowej ten duży ciemny...
sam robię znakomite chleby (cóż moja skromność sie odezwała)
ale z Laskowej jest numer 1 we Wszechświecie

a kauffand?????...
mięso
to jest g.....
Hiena
2025-10-01 20:46:07
3 1
Brawo! 100% polski sklep z również importowanym asortymentem. Jaka to zatem różnica?
bizon
2025-10-01 21:43:51
0 5
Hiena ty jesteś taka ciemna czy tylko udajesz. Nie widzisz różnicy. Tu zarabia Polak a tam Niemiec
Hiena
2025-10-01 21:53:00
1 0
Tu zarabiają polscy pracownicy, przy okazji Niemiec, który płaci podatki w Polsce, czy koncern VW produkujący auta w Polsce również Cię uwiera?
bizon
2025-10-01 22:03:57
0 4
Polscy pracownicy zarabiają w Kaufland ? Jaja sobie robisz Hiena? Właśnie ogłosili strajk generalny za śmieciowe umowy i śmieciowe wypłaty od Niemca
Hiena
2025-10-01 22:10:49
2 0
Magazynier średnio 7 koła brutto, kasjer 6 brutto Związki Zawodowe Konfederacja dymią, nie pasuje można się zwolnić. Ile zarabia się w limanowskim sklepie na kasie?
Hiena
2025-10-01 22:18:30
2 0
Zgodzę się, że te sklepy mają niefortunne usytuowanie, nie twierdzę, że jestem ich fanem i klientem, ale nie przeszkadza mi, że mają niemiecki kapitał tak jak szanowanym komentującym nie przeszkadza, że używają sobie religii z bliskiego wschodu do swoich polskich celów. Wolność wyboru. No i w limanowej sklepy nie mają parkingów stąd trzeba kierować się rozumem nie sercem niestety..
wilcacora5
2025-10-02 08:34:37
0 0
Hiena osobiście wolę chińskie samochody które niczym się nie różnią a są przez pół tańsze, tak samo reszta sprzętów , ale niestety musisz napychać kieszenie gebelsom!!
Hiena
2025-10-02 08:50:52
0 0
@wilczacora, skąd Ty wiesz co do jazdy używam?
Pokaż wiecej (7)
Odpowiedz
Dagi
2025-10-01 20:44:45
1 11
Można tylko współczuć naszym lokalnym handlowcom, jest ich już niewielu i niestety, ale z całą pewnością nie podołają ,. by się utrzymać
Pytanie do władz , czy chociaż raz zaprosili przedstawicieli handlu, przedsiębiorców z naszego terenu , by wysłuchać jakie mają problemy, swoje spostrzeżenia, chociażby w załatwianiu różnych spraw w urzędach?, otóż chyba nie, mają ich po prostu w czterech literach., ale do firmy niemieckiej polecieli jak na skrzydłach., mieli na to czas.
I jeszcze jedno , czy nasze władze robią cokolwiek, monitują by w Limanowej nie było problemu z przyznawaniem mocy energetycznej, bo jest to bardzo poważna sprawa,nawet nowe budynki mieszkaniowe mają problem, nie mówiąc o jakimś zakładzie, nawet przy rozbudowie , Kaufland jakoś sobie to załatwił.
Panacea
2025-10-01 21:50:10
0 2
@Dagi, dokładnie.
boloyoung
2025-10-02 08:44:13
0 1
Wystarczy tam nie chodzić. Tyle i aż tyle. Ale każdy mocny w gębie i zamiast wspierać lokalne sklepy to zasuwa do marketów bo promocja
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
malarz
2025-10-01 21:51:45
0 2
czyli ; artykuł o beznadziejnych babach co po ciemku chciały Niemca
Odpowiedz
dzinio
2025-10-01 22:39:45
3 3
Nie było źle jest jeszcze gorzej Polakowi nie dogodzi .
Odpowiedz
Szeryf
2025-10-01 23:15:36
2 4
Ale ciemnogród, kłócicie się robaczki o banał, nikt wam nie każe tam robić zakupów w co nie wątpię ze będziecie jutro pierwsi a nagłówek informuje że to otwarcie pierwszego kaufa. Będzie pewno kolejny w Malinowej więc będziecie się gnoić nadal matołki.
Panacea
2025-10-01 23:40:46
1 3
Nie obrażaj ludzi. Moja noga w tych marketach gości średnio raz na rok. Robię zakupy w Rejonowej, u Kasztanka, w Sądeckim i w naszym osiedlowym sklepiku. Czasem też w galerii Szubryt. Nigdy w lidlach, biedrach, itp.
Odpowiedz
ROMET
2025-10-02 04:34:13
3 2
Jak widać każdy ma swoje otwarcie...
Uśmiechnięta Polska brawo ...
Odpowiedz
pomyslmy
2025-10-02 07:07:26
1 1
Fajnie, że napisaliście gdzie się mieśći ten sklep XDDDDDDDD Masakra.
Odpowiedz
kyniu
2025-10-02 07:24:27
1 7
Wystarczy nie robić tam zakupów, to się szybko zwiną. Nie robić zakupów w Lidlu. Nie robić zakupów w Biedronce. To oni też się zwiną.
Odpowiedz
Ravikeen
2025-10-02 07:58:06
0 1
Dziś otwarcie, a ja zamiast po zakupy, wpadłam tu poczytać dramę. Kto czyta ze mną? :D
Odpowiedz
telewizor
2025-10-02 08:11:14
0 8
Rozumiem że to może być wydarzenie dla małomiasteczkowej ludności Limanowej. Ale co tam robią przedstawiciele sejmu i samorządu? Ten sklep będzie raczej likwidował miejsca pracy niż je tworzył.
Odpowiedz
kingkong
2025-10-02 08:24:28
3 6
Każdy kupuje gdzie chce. Nikt nikogo do niczego nie zmusza. I h.. wam do tego.
ciekawy
2025-10-02 13:46:24
0 0
najlepiej w niemieckich bo europejskie.
Odpowiedz
grzmot40
2025-10-02 08:39:27
3 0
I znów Polacy będą pracować w Niemieckiej niewoli..
Kierownicy będą poganiać odgórnie żeby tylko czasem któraś pracownica chwilę nie stanela na odpoczynek
mikolaj
2025-10-02 09:18:24
0 2
A po co tam pracować i kupować niech zbankrutują
Odpowiedz
mikolaj
2025-10-02 09:15:55
2 3
Macie okazję zemścić się na Tusku i Niemcach i możecie uratować polskie małe sklepy WYSTARCZY NIE KUPOWAĆ w kaufie i lidlu i zbankrutują .Limanowianie do dzieła !!!
Ravikeen
2025-10-02 12:47:56
1 2
To nie zadziała. Większość ludzi woli zaoszczędzić w niemieckich sklepach niż przepłacać w polskich. Nie każdego stać, żeby płacić więcej tylko po to, żeby kupować w polskim sklepie.
bizon
2025-10-02 14:47:17
0 1
Myślisz że kupujesz takie same towary jak w polskim sklepie to się mylisz. Nie był by właściciel Kauflanda najbogatszym Niemcem jakby cię nie dymał.Udanych zakupów i smacznego
Ravikeen
2025-10-02 15:56:00
0 2
Bizon...Serio uważasz, że Bakoma albo Koral produkują swoje jogurty czy lody inaczej na Kauflanda niż na polski sklep? Albo że jabłka od polskiego sadownika rosną na innych drzewach, zależnie gdzie trafią? To są te same produkty od tych samych dostawców – tylko sprzedawane taniej w markecie.
Hiena
2025-10-02 16:32:15
1 0
Czyli polski przedsiębiorca mający sklep lub sklepy prowadzi je charytatywnie, bo tylko zły Niemiec zarabia. O ja, tom się uśmiał, dobre.
bizon
2025-10-02 20:45:52
2 1
Ravikeen mało wiesz. Kiedyś pracowałem ponad 30 lat w handlu. Szkoda ci tego tłumaczyć bo po twoich wpisach widać że nie masz o tym zielonego pojęcia...Hiena też.Pozdrawiam
Ravikeen
2025-10-02 21:13:20
1 2
Ja nie musze pracować w handlu, żeby wiedzieć. Wystarczy zapytać kogoś w koralu czy tymbarku, czy zmieniają skład w zależności od tego gdzie idzie produkt. Odpowiedź brzmi NIE.
Pokaż wiecej (5)
Odpowiedz
Hexe
2025-10-02 17:07:10
2 0
Jaaaakie to miasto jest zacofane! Na świecie otwierają się tysiące supermarketów codziennie, a w Limanowej cyrk, jakby otwarto pierwszy tego typu sklep w całej galaktyce. Samorządowcy to tam po co? I to wszelkiego szczebla. Dobrze, że jeszcze biskup nie przyjechał poświęcić.

A do wszystkich komentujących tutaj, że to niemieckie itd. Co tam robiliście dziś od rana? Zakupy? Czyli dziś już Wam nie przeszkadza, że to niemiecki kapitał? Oj ludzie, ludzie. Jacy Wy biedni jesteście.
Łosoś
2025-10-02 17:18:46
0 0
Biedni umysłowo... Do końca roku, pewnie z 90% komentujących odwiedzi ten sklep... Jeszcze będzie bitka o karpia na promocji, w końcu karp nasz, polski! :)
Łosoś
2025-10-02 18:30:35
0 0
@hiena, przecież większość tego nie zrozumie, że na każdym kroku są robieni w konia. W tym wypadku w karpia ;) ja na szczęście nie biorę w tym udziału (w sensie kupnie karpia itp).
zajec
2025-10-02 19:42:15
0 0
Chyba wszyscy wiedzą, że chiński karp ma skośne oczy
Tomm2221
2025-10-02 20:42:47
0 0
chyba przekazu za bardzo nie zrozumiałeś, fajnie że będzie wybór ale co tam Ci ludzie robią na otwarciu i z czego się cieszysz to nie rozumiem
Pokaż wiecej (4)
Odpowiedz
pikador
2025-10-02 21:48:57
0 1
Kiedyś tam był świetny ośrodek sportowy z hotelem boiskami siłownia sauna hala sportowa i sala gimnastyczna…. Limanowa słynęła z niego. Odbywały się w nim zgrupowania klubów sportowych i kadr narodowych. Lokalni sportowcy też korzystali z tego miejsca. Dzisiaj zamiast trenować tam różnorakie dyscypliny sortu ludziska mogą tu uprawiać „walkę o towar na promocji” i „pchnięcie wózka sklepowego” i „dźwiganie toreb z zakupami”. I to wszystko dzięki ówczesnym włodarzom, którzy mieli turystykę i sport na ustach i „hasłach wyborczych”, a może nawet byli sportowcami, ale dopuścili i pozwolili bu ośrodek upadł i został sprzedany. Taka to Limanowa jest „miastem sportu i turystyki”
Odpowiedz
vala
2025-10-02 22:27:33
0 1
Ogromny sklep,towaru duzo,mila obsluga,..oby zawsze tak bylo..bo jak Biedronke otwierali tez tak bylo a teraz w Biedrze ciasno jak nie wiem co..i balagan..
Odpowiedz
wilcacora5
2025-10-03 10:17:38
0 0
Nowy „system kaucyjny” to nie ekologia, tylko kolejny podatek ukryty pod zielonym hasłem. Zapłacą konsumenci, a mali sklepikarze nie udźwigną dodatkowych kosztów i będą wypychani z rynku. To nie troska o środowisko, lecz mechanizm drenowania kieszeni Polaków.

Na tym rozwiązaniu skorzystają przede wszystkim wielkie zagraniczne monopole, które przejmą rynek i jeszcze bardziej uzależnią nas od Brukseli. Fiskalizm, biurokracja i klimatyczna propaganda znów uderzą w zwykłych obywateli, którzy mają coraz mniej do powiedzenia we własnym kraju.
Odpowiedz
fixum_dyrdum
2025-10-15 12:52:07
0 0
Że co??? jakim prawem opłacani przez nas urzędnicy w godzinach pracy promują i reklamują sklepy wielkopowierzchniowe- przez które wiele lokalnych małych sklepików będzie musiało się zamknąć a mieszkańcy stracą pracę?
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Otwarcie pierwszego marketu Kaufland"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in